Ar žinote, ką daryti, jeigu jūsų skrydis buvo atidėtas?

„Lietuvos ryto“ televizija

2016-07-10 20:48, atnaujinta 2016-12-29 18:19

Keliaujančiųjų lėktuvais gausėja, bet nedaugelis žino savo apie savo teisę gauti kompensaciją už vėluojančius skrydžius ar nekokybišką paslaugą, praneša Europos vartotojų centras. Patarimus keleiviams daliję centro atstovai sako, kad nepakanka žinoti kur kreiptis kompensacijos – svarbu ir suskubti laiku.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.