Specialistės įvardijo, kaip šiandien iš tiesų turėtų būti vertinami mokiniai

2024-08-09 12:38, atnaujinta 2024-08-14 13:16

„Kai nueini į mokyklą, labai dažnai girdi mokytojus kalbant: ne ne, mokiniams neįdomu kokybinis grįžtamasis ryšys, tokį gavę, jie nesijaučia motyvuoti, va pažymys tai yra motyvacija“, – sako Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos (ŠMSM) Ugdymo programų skyriaus vadovė Irena Raudienė, pabrėžianti, kaip svarbu šiandien kalbėti apie kitokį mokinių pasiekimų įvertinimą.

Apie tai plačiau kalbėta ir lrytas.lt surengtoje didžiausioje Lietuvos švietimo lyderių konferencijoje „Švietimo kodas“. Pranešimą „Ar mokytis padedantis vertinimas gali pakeisti testavimo ir kontrolės kultūrą?“ skaitė Natalija Mažeikienė, Vytauto Didžiojo universiteto profesorė, Irena Raudienė, ŠMSM Ugdymo programų skyriaus vadovė.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.