Patarimai, kurie pravers dažnam: atsakė, kas padėtų geriau suprasti ir „prisijaukinti“ matematiką

2024-08-09 13:14, atnaujinta 2024-08-13 09:31

Tradicinės matematikos pamokos nebetinka šiuolaikiniams vaikams, teigia specialistai. Kai didžiąją dalį darbo už mus gali atlikti kompiuteriai, o beveik visą informaciją galima rasti internete, svarbiausiais gebėjimais tampa ne mintinai išmoktos formulės, o mokėjimas suprasti dalyko esmę, ją išdėstyti ir spręsti problemas bendradarbiaujant su kitais komandos nariais.

Daugiau kalbėta ir lrytas.lt surengtoje didžiausioje Lietuvos švietimo lyderių konferencijoje „Švietimo kodas“. Plačiau apie tai diskusijoje „Kas padėtų geriau suprasti ir „prisijaukinti“ matematiką?“ kalbėjosi Vilniaus jėzuitų gimnazijos, Šiaurės licėjaus ir Digiklasės matematikos mokytojas, edukacinio leidinio „Tarpiniai patikrinimai. Matematika“ autorius Šarūnas Vaitkus, VDU Matematikos ir statistikos katedros docentė Sigita Urbonienė, Karmėlavos Balio Buračo gimnazijos matematikos mokytoja ekspertė, vadovėlių autorė Sigita Žuklijienė. Moderatorius: Vaidas Bacys, Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos direktorius, švietimo vadybos ekspertas.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.