Tradicinės matematikos pamokos nebetinka šiuolaikiniams vaikams, teigia specialistai. Kai didžiąją dalį darbo už mus gali atlikti kompiuteriai, o beveik visą informaciją galima rasti internete, svarbiausiais gebėjimais tampa ne mintinai išmoktos formulės, o mokėjimas suprasti dalyko esmę, ją išdėstyti ir spręsti problemas bendradarbiaujant su kitais komandos nariais.
Daugiau kalbėta ir lrytas.lt surengtoje didžiausioje Lietuvos švietimo lyderių konferencijoje „Švietimo kodas“. Plačiau apie tai diskusijoje „Kas padėtų geriau suprasti ir „prisijaukinti“ matematiką?“ kalbėjosi Vilniaus jėzuitų gimnazijos, Šiaurės licėjaus ir Digiklasės matematikos mokytojas, edukacinio leidinio „Tarpiniai patikrinimai. Matematika“ autorius Šarūnas Vaitkus, VDU Matematikos ir statistikos katedros docentė Sigita Urbonienė, Karmėlavos Balio Buračo gimnazijos matematikos mokytoja ekspertė, vadovėlių autorė Sigita Žuklijienė. Moderatorius: Vaidas Bacys, Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos direktorius, švietimo vadybos ekspertas.