Dar 2020 metų pavasarį ekspertai nuogąstavo, kad Lietuvai nevaldant vagonų registro, jie gali būti plačiai išsibarstę po Rusiją ir naudojami neaiškiems tikslams, pavyzdžiui, gabenant uždraustus ginklus į okupuotas teritorijas. „Lietuvos ryto“ apžvalgininkas Tadas Ignatavičius tikina – visi per mūsų šalį judantys krovininiai traukiniai dar ir dabar kontroliuojami Maskvoje.
Nepaisant to, kad praėjo jau devyni mėnesiai nuo karo Ukrainoje pradžios, ne visi verslininkai nutraukė ryšius. „Lietuvos geležinkelius“ su Rusija ir Rusijos įmonėmis siejanti bambagyslė vis dar nenukirpta. Seimo užsienio reikalų komiteto pirmininkas Žygimantas Pavilionis „Lietuvos geležinkelių“ ryšius su Maskva laiko sistemos liekana, tačiau pabrėžia svarbų aspektą – Vyriausybės darbą. Plačiau – laidoje „24/7“. Ją žiūrėkite kiekvieną sekmadienį 16:30 val. ir 21:30 val. per „Lietuvos ryto“ televiziją.